3 strategier til at markedsføre din virksomhed, selv når der er ingen penge

Mange små og home baserede virksomheder ved de skal markedsføre og endnu lidt eller ingen penge til at gøre dette. Desværre, mange bruger det som en grund til ikke at markedet. Selv på et begrænset budget kan du fremme og opnå synlighed for dig og din virksomhed.

Følgende tre strategier har vist sig særdeles effektiv til utallige forretninger, som de kan for dig.

1. pressemeddelelser – meget effektiv og de tilbyder en stor troværdighed når offentliggjort. Du skal have en velskrevet udgivelse, der er relevante for Mediekilden du sender det til. Du kan distribuere pressemeddelelser både online og off.

En hurtig søgning på internettet under media ressourcer i din by vil opdrage radio, tv, aviser og magasiner i dit område. Du kan finde online gøre ressourcer en søgning efter “gratis online pressemeddelelse distribution.” Talrige programoversigter kommer op. Sørg for at bruge de gratis tjenester på et begrænset budget.

Der er tjenester du kan betale for, hvis du er så tilbøjelige. To fremragende ressourcer til både gratis og betalt er www.prweb.com og

Forud for at skrive en pressemeddelelse, bestem følgende:

Hvem er din målgruppe?

Hvad er dine mål medier?

Hvem der er kontaktperson hos medier stikkontakt?

Hvad er tidsrammen for indsendelse?

Har du en opsigtsvækkende overskrift?

Ved du, hvem, hvad, hvornår, hvor, hvorfor, hvordan?

Har du gode tilbud, forskning og tekniske dato, eventuelt?

Klik på dette link for at se, hvor stærk en velskrevet udgivelse kan være.

2. artikel – Skrivning artikler er en fantastisk måde at få anerkendelse som en ekspert i din felt eller en bestemt branche. Ved at give praktiske oplysninger, kan du nå målrettede publikum. Dette kan skabe spændende muligheder for dig og din virksomhed.

Uanset hvad du skriver om skal være noget du er vidende om og dine oplysninger er faktuelle. Forkert eller usande oplysninger kan komme tilbage at hjemsøge dig.

Jeg læste for nylig en artikel af en person hævder at være en Internet marketing ekspert. Deres artiklen handlede om at opnå synlighed på nettet. At finde ud af hvor meget synlighed, det såkaldte ekspert har jeg gjorde et navnesøgning på forfatteren. “Ekspert” forfatteren havde kun 10 udstationeringer under hans navn. Ikke meget imponerende, når andre eksperter har tusindvis af programoversigter. Forfatteren mistede straks troværdighed.

3. præsentationer – en af de mest utroligt effektive måder at markedsføre dit produkt eller service er at tilbyde en gratis informationsseminar. Når du giver stor har oplysninger, der er af interesse for dit marked du bliver en ressource, før du er en leverandør.

Ved at placere dig selv som en ressource, er du markedsføring på en meget unik måde.

Hosting en præsentation kan være næsten bekostning gratis. Du kan tilbyde at gøre en præsentation på et personalemøde for en klient. Mange store virksomheder har brun taske frokost taler muligheder.

Du kan være vært for et møde åbent for offentligheden på dit lokale bibliotek. Vær sikker på at sende pressemeddelelser til de lokale medier, når du tilbyder en præsentation er åben for offentligheden.

Mange foreninger, herunder din lokale handelskammer konstant søger oplægsholdere, der kan give rettidig og indhold drevet samtaler, der gavner deres medlemmer.

Når du anvender en af de tre anbefalinger til din marketing mix vil du få fordel. Når du anvender alle tre resultaterne kan være fænomenal.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *