Hvordan du tilføjer en værdi i forhold til din Business perspektiv

Marketing er gennemført for masserne, men kunderne kommer i en ad gangen. Når du bruger dine penge, du har brug at få værdi for din investering og du skal få et aktiv. Aktivet vil være et aktiv eller klient, som du kan forvandle til en langsigtet forretningsmæssig værdi.
En af de værste fejl 99% af virksomhederne gøre, er at lade udsigter og kunder kommer og går uden tanke om, hvordan værdifulde de virkelig er og hvordan værdifulde de er for virksomhedens fremtidige sikkerhed. Før du kan få dette svar skal du finde værdien af din kunde.
Hver kunde vil købe. Hvor mange gange i løbet af året? Hvor længe? Hvis du ikke finde ud af disse numre, du virkelig ikke i virksomhed fordi du ikke har et værdifuldt aktiv. Din virksomhed mangler værdi. Det kunne have likviditet og du kunne have nogle penge, men det er for det meste kort sigt.
Du skal hele tiden tænke hvad du kan gøre for dine kunder. Hvis der er nogen grådighed i dig, bør det på kundens vegne. Du ønsker at forsøge at vende grådighed for dine kunder.
Hvilke fordele og fordele kan du hober sig op på dit produkt eller din service at gøre dem uimodståelige?
Tag et stykke papir og skrive ned ord, “Kan jeg tilbyde mine kunder” og også skrive ned, “kan jeg tilbyde mine kunder mere eller mindre af hvad? Jeg kan tilbyde mine kunder bedre hvad? Jeg kan tilbyde mine kunder stærkere hvad? Kan jeg tilbyde mine kunder lavere eller højere hvad?” Enhver anden ting, som du kan tænke på at tilbyde dine kunder.
Så matche din nuværende færdigheder og evner hos alle disse ekstra fordele og funktioner, du har angivet og afgøre hvad koster du måske nødt til at tilbyde disse tjenester. Liste over de ekstra funktioner og fordele, de ekstra omkostninger, og beskriver komponenterne af denne omkostning. Sådanne elementer som produkt omkostninger, fragtpris, fulfillment omkostninger, personale, lager og opbevaring. Disse anses alle, når du gør en øvelse som dette.
Hvis du er en service type virksomhed, tilbyde de ekstra omkostninger som målt i den ekstra tid det tager for at give ekstra funktion eller ydelse. Den korrekte måde at tænke på denne ekstra tid er lig den måde vi karakterisere tidsforbrug arbejder for en anden 8 timer om dagen, 5 dage om ugen versus den tid lære at skabe velstand i din virksomhed.
Hvis du bremse en smule, du kan arbejde smartere og ikke hårdere ved at lære at gøre dine penge arbejde så hårdt for dig som du arbejde for det. eller gør dit produkt eller din service arbejde hårdere for dig end du arbejde for det. Du kan opnå langt mere for mindre arbejde.
På samme måde, kan du bruge mindre tid i en servicevirksomhed at tage på flere og flere kunder hvis du simpelthen behandle eksisterende anderledes. Behandle dem alle som VIPs og de vil bygge din forretning for dig. Du vil give den ekstra tid og service at gøre, hvad du bør for pr med dine kunder.
Husk at markedsføring kan gennemføres for masserne, men dine kunder kun vil fokus i en ad gangen. De tænke altid på sig selv som særlige individer og du bør også, selv om du er markedsføring på hele markedet.
Af Abe Nathalie
Copyright © 2005
Du kan offentliggøre denne artikel i din ezine, nyhedsbrev på dit websted, så længe bylinen er inkluderet og artiklen er indeholdt i det hele. Jeg spørger også, at du aktivere nogen html links findes i artiklen og i forfatterlinjen. Behage sende en høflighed link eller en e-mail, hvor du udgiver: support@multiplestreammktg.com

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *